Αυτό που θέλουν οι πελάτες
Τι σκέφτεται ένας χρήστης όταν μας κάνει 'Like'; - part 1

Αξίζουν τα Facebook Ads;

Ναι / μπορεί / οπωσδήποτε / όχι / ίσως / σε καμία περίπτωση. 

Με άλλα λόγια αν ρωτήσετε δέκα διαφορετικούς social media marketers την γνώμη τους για την αποτελεσματικότητα των Facebook Ads, θα πάρετε έντεκα διαφορετικές απαντήσεις. Ενδεχομένως και περισσότερες.

Για το θέμα έχει γράψει ένα πολύ καλό κείμενο και ο κ. Χαλκίδης. Προσωπικά θεωρώ ότι έχει δίκιο. Εν μέρει τουλάχιστον. Ούτε εγώ θα χρησιμοποιούσα τα Facebook Ads για να στείλω κίνηση στο site μου. Για άλλες δουλειές όμως, νομίζω ότι είναι αρκετά χρήσιμα.

Καταρχάς μπορούν να μας βοηθήσουν στο θέμα του brand awareness. Επιλέγοντας ένα χαμηλό Cost Per Click μπορούμε να έχουμε αμέτρητα impressions σχεδόν δωρεάν. Βέβαια ο περισσότερος κόσμος δεν θα κοιτάξει την διαφήμιση μας αλλά αυτό δεν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Το logo μας παραμένει στο οπτικό του πεδίο. Ακόμη και αν δεν το κοιτάζει, από την στιγμή που βρίσκεται στην οθόνη του, το βλέπει ακόμη και χωρίς να το καταλαβαίνει. Σε βάθος χρόνου αυτό περνάει στο μυαλό του και το brand μας του γίνεται πιο οικείο.

Facebook advertising

Δεν είναι διαδικασία που γίνεται σε μια μέρα προφανώς. Χρειάζεται καθημερινός 'βομβαρδισμός' για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα. Σε συνδυασμό όμως με τις υπόλοιπες ενέργειες μας, είναι προβολή η οποία δεν μας κοστίζει σχεδόν τίποτε. Κατά συνέπεια δεν υπάρχει λόγος να μην την αξιοποιήσουμε.

Τι γίνεται όμως όταν χρειάζομαι απτά αποτελέσματα; Να χρησιμοποιήσω τα Facebook Ads ή όχι;

Ναι, να τα χρησιμοποιήσετε αλλά μόνο στην περίπτωση που θέλετε να αυξήσετε τα μέλη μιας Facebook Page. Για κανέναν άλλο λόγο. Και αυτό με την προϋπόθεση ότι έχετε πετύχει ένα αρκετά χαμηλό CPC. Τα FB Ads είναι αποδοτικά με άλλα λόγια, αλλά μόνο εμμέσως. Μόνο αυξάνοντας τα μέλη της σελίδας σας στα οποία στη συνέχεια θα στέλνετε το μήνυμα σας. Και πάλι καλό είναι να θυμάστε ότι το Click Through Rate που έχουν είναι ελάχιστο. Μην περιμένετε τίποτε θεαματικά αποτελέσματα δηλαδή. Εκτός αν είναι να πληρώσετε πολλά χρήματα για κάθε κλικ το οποίο δεν νομίζω ότι είναι σκόπιμο. Πόσο πια πιστεύετε ότι αξίζει κάθε νέο 'Like' στη σελίδα σας;

Οπότε αν θέλετε πολύ φθηνά impressions ή κάπως πιο γρήγορη αύξηση των μελών στη Facebook Page σας προτιμήστε τα. Αλλιώς μακριά!

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (156.1K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.