5 κανόνες για επιτυχημένη παρουσία στα social media
Πώς μπορούν τα social media να βελτιώσουν το προϊόν μας

7 τρόποι να αξιοποιήσεις τα Social Media για την εταιρεία σου

 

1) Βελτίωση των προϊόντων και υπηρεσιών σου. Τα social media σου επιτρέπουν να είσαι σε συνεχή επαφή με τα τμήματα της αγοράς που σε ενδιαφέρουν. Δες, τί απ' όσα δημοσιεύεις ενδιαφέρει την αγορά/τους πελάτες σου περισσότερο. Κάνε τους ερωτήσεις. Παρακολούθησε τι λένε για σένα στον κοινωνικό ιστό.

2) Ενημέρωση, προβολή, επικοινωνία. Τα social media δεν είναι απλώς ο πιο οικονομικός τρόπος για να προβάλεις την επιχείρηση σου. Πολύ περισσότερο είναι ο πλέον στοχευμένος. Κάνοντας χρήση των εργαλείων που έχεις στη διάθεση σου, μπορείς να απευθυνθείς στους ανθρώπους που είναι πιο πιθανό να αγοράσουν τα προϊόντα σου. Ή, ακόμη καλύτερα, να τους κάνεις να έρθουν αυτοί σε εσένα.

3) Αλλαγή του brand image της εταιρείας σου. Δεν έχει σημασία ποια είναι η εικόνα που έχουμε εμείς για το brand μας. Σημασία έχει μόνο τι αντιπροσωπεύει το brand μας στη σκέψη των καταναλωτών. Τα social media μας επιτρέπουν, καταρχάς, να δούμε τις αποκλίσεις που υπάρχουν ανάμεσα στις δύο εικόνες (perception gaps). Επιπλέον, παράλληλα με τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας, μας βοηθούν να αλλάξουμε αυτή την εικόνα και να την μετατρέψουμε σε αυτήν που επιθυμούμε.

4) Αύξηση πωλήσεων. Όλα εκεί δεν καταλήγουν σε τελική ανάλυση; Ο κοινωνικός ιστός μας δίνει τα μέσα για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας είτε βραχυπρόθεσμα, είτε σε βάθος χρόνου. Καταρχάς μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την παρουσία μας στα social media για να ενημερώνουμε την πελατεία μας σχετικά με προσφορές ή ειδικές εκπτώσεις. Παράλληλα μπορούμε να προβάλλουμε το ηλεκτρονικό ή το φυσικό μας κατάστημα ή κάποιο προϊόν/υπηρεσία που το τελευταίο διάστημα δεν πηγαίνει και τόσο καλά.


social media best practicesphoto by Olivia Guswiler 

5) Βελτίωση customer loyalty – εμπιστοσύνης καταναλωτών. Όσο πιο συχνά βλέπει ένας καταναλωτής το logo ή το όνομα της επιχείρησης μας, τόσο πιο οικείο του είναι το brand μας. Μέσω των social media η επαφή του πελάτη με την επιχείρηση μας μπορεί να είναι ακόμη και καθημερινή.

6) Αύξηση της διαφήμισης από στόμα σε στόμα. Ή από account σε account, e-mail σε e-mail κλπ. Μέσω των επιλογών Like, Share, Send που έχει το Facebook ή μέσω ενός retweet ή έστω και με την αποστολή ενός blog post μας μέσω e-mail κάθε δημοσίευση μας έχει την δυνατότητα να γίνει viral μέσα σε ελάχιστο χρόνο. Δείτε για παράδειγμα τα βίντεο με τον Θεσσαλονικιό σε διάφορες πόλεις του κόσμου που είχε βγάλει η Cosmote.

7) Ακριβή στατιστικά στοιχεία. Μέσω της υπηρεσίας Facebook Insights (και όχι μόνο) μπορεί κανείς σε πραγματικό χρόνο να δει πόσο αποτελεσματική είναι κάθε του προσπάθεια. Ποια από τα μέλη της σελίδας του σχολίασαν το post ή το βίντεο που δημοσίευσε, ποιες ηλικίες το είδαν περισσότερο κ.ο.κ. Κανένα άλλο μέσο δεν δίνει τέτοιο όγκο πληροφοριών και με τόσο λεπτομερή ανάλυση. Χρησιμοποιώντας τα δεδομένα αυτά μπορούμε να βελτιώσουμε κάθε μας ενέργεια ώστε να έχει ακριβώς τα αποτελέσματα στα οποία στοχεύουμε.

Στα επόμενα post θα αναλύσουμε περισσότερο καθέναν από τους τρόπους αυτούς δίνοντας περισσότερες οδηγίες και κατευθύνσεις.

Κατεβάστε αυτό το κείμενο σε μορφή .pdf (176.8K)


Creative Commons License ask2use.com: Υποχρεωτική η πλήρης αντιγραφή του κειμένου ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η άδεια
ask2use.com: Επιτρέπεται η κερδοσκοπική χρήση ask2use.com: Δεν είναι απαραίτητη η πληρωμή ask2use.com: Υποχρεωτική η αναφορά πηγής

Τα κείμενα αυτού του blog χορηγούνται με άδεια Creative Commons Attribution-NoDerivs 3.0 Ελλάδα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όλα τα κείμενα του blog οπουδήποτε επιθυμείτε και με οποιοδήποτε τρόπο ακόμη και για εμπορική χρήση χωρίς προηγούμενη άδεια και χωρίς την υποχρέωση καταβολής δικαιωμάτων με την προϋπόθεση ότι θα είναι σαφής η αναφορά της πηγής και ότι το κείμενο θα παραμείνει ακέραιο, χωρίς καμία προσθήκη, αλλαγή ή συντόμευση συμπεριλαμβανόμενης αυτής εδώ της σημείωσης.


Comments

The comments to this entry are closed.